شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
78

حوزه/ امام جمعه موقت قزوین با اشاره به نقش ائمه جماعات در برنامه های مساجد، گفت: تمام برنامه های فرهنگی و مذهبی مساجد باید با محوریت امام جماعت برگزار شود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمد حسن باریک بین، در جمع  نمازگزاران مسجد حضرت امام هادی (ع) مینودر با اشاره به تاثیر گذاری مساجد در نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان کرد: امروز مساجد در نظام مقدس اسلامی نقش اثر گذاری داشته و حضور نسل نوجوان و جوان در مساجد باعث می شود که در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان واکسینه شوند.

وی با اشاره به این که دشمنان همیشه در صددند که حضور مردم به خصوص جوانان و نوجوانان در مساجد کمرنگ شود، ابراز داشت: خانواده ها باید با حضور پرشور و نشاط در مساجد، توطئه دشمن را خنثی کنند.

حجت الاسلام باریک بین با ذکر روایتی از پیامبر اکرم (ص) در رابطه با مسجد، عنوان کرد: حضرت در روایتی مساجد را به بازاری تشبیه کرده اند که نیازمندی های آخرتی یک انسان را می توان در آنجا تهیه کرد.

امام جمعه موقت قزوین با تاکید بر نقش امام جماعت در برنامه های فرهنگی مساجد، عنوان کرد: تمام برنامه های فرهنگی، دینی و مذهبی مساجد باید با محوریت امام جماعت برگزار شود.

حجت الاسلام موسی صفی خانی،  مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین نیز در این مراسم، گزارشی از برنامه و فعالیت های این مرکز ارائه داد

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha