جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 345163
۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۴
89

حوزه/ معاونت تهذیب حوزه های علمیه در راستای گرامیداشت یادآیت الله انصاری شیرازی،مسابقه ای پیامکی درباره شخصیت ایشان با عنوان«عالم ربانی» برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مدیر برنامه ریزی دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه های علمیه با اعلام این مطلب اظهارداشت: یکی از رسالت های دفتر امور تربیت اخلاقی، معرفی بزرگان دینی و اخلاقی حوزه‌های علمیه است.

حجت الاسلام صابری افزود: در شرایط فعلی که دشمن با ترفندهای گوناگون به شدت درصدد تضعیف اعتقادات جوانان است، معرفی بزرگان دینی قطعا برای جوانان الگویی مناسب بوده و می تواند از ایمان جوانان در مقابل دسیسه های دشمنان به خصوص عرفان های کاذب حراست نماید.

وی گفت: یکی از بزرگان دینی معاصر که در بین طلاب و جوانان از جایگاه ویژه ای برخوردار بود و به تهذیب نفس و اخلاق اهتمام فراوانی داشتند، عالم فقید آیت الله انصاری شیرازی (ره) بودند؛ در راستای معرفی بیشتر این مجاهد فقید و آشنایی بیشتر طلاب با سجایای اخلاقی ایشان کتابی تحت عنوان "عالم ربانی" که گزیده ای از جملات حکیمانه این عارف واصل است، با همکاری موسسه نورالثقلین به چاپ رسید.

حجت الاسلام صابری، با بیان اینکه دفتر امور تربیت اخلاقی برای نیل به اهداف خود مسابقه ای پیامکی  نیز از متن این کتاب طراحی کرده، خاطرنشان ساخت: این مسابقه حاوی 12 سوال است که برای تثبیت نکات ارزنده اخلاقی که در دروس اخلاق و بیانات آن مرحوم ذکر شده،  در بخش پایانی کتاب انتشار یافته است.

وی با بیان این مطلب که این کتاب به مناسبت اربعین ارتحال آیت الله انصاری شیرازی ره منتشر گردیده، در خصوص نحوه اجرای این مسابقه افزود: شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند کتاب را با 50 در صد تخفیف از معاونت تهذیب حوزه های علمیه دریافت و پاسخ های سوالات آخر کتاب را به ترتیب و بدون ذکر شماره سوال (نمونه :324232314232) به سامانه پیامکی (30002365) ارسال نمایند.

حجت الاسلام صابری، مهلت ارسال پاسخ نامه پیامکی را  20 اسفند ماه سال جاری عنوان و بیان داشت: نتایج این آزمون نیز 25 اسفندماه از طریق سایت دفتر امور تربیت اخلاقی به نشانی http://akhlagh.tahzib-howzeh.ir   اعلام و به 40 نفر از برندگان به قید قرعه کارت هدیه و بسته فرهنگی اهداء خواهد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha