شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت‌الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که مذاکرات هسته ای نشان از عزت ایران اسلامی است گفتند: غربی ها حاضر به پذیرفتن این حقوق نیستند و این نشان می دهد که آنها تنها به دنبال بهانه هستند تا ایران پیشرفت نکند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید  امروز در دیدار جمعی از  افسران ناجا اظهارداشتند: تیم هسته ای ایران که برای مذاکرات به اروپا رفته نشانه عزت اسلامی است، و ما در این مذاکرات نشان دادیم که انرژی هسته ای حق مسلم جامعه اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ ولی غربی ها حاضر به پذیرفتن این حقوق نیستند و این نشان می دهد که آنها تنها به دنبال بهانه هستند و هدفشان این است که ایران پیشرفت نکند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه خاطر نشان ساختند: مردم انقلابی و غیرتمند ایران اسلامی، غربی ها را خوب شناخته اند، آنها در جنگ هشت ساله دفاع مقدس تمام امکانات نظامی، مالی ولجستیکی را در اختیار صدام قرار دادند تا از این طریق بتوانند انقلاب و اسلام را از بین ببرند.

این مرجع تقلید ادامه دادند: خداوند در همه موجودات خلقت و هدایت را همزمان قرار داده است تا از رهگذر این هدایت به کمال برسند.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزودند: خلقت جهان آفرینش، نظم تدبیر مدیریت و وجود کهکشان های گوناگون در فضا، دلیل بر وجود یگانگی خدا و هدایت اوست.

این مرجع تقلید اظهار داشتند: گستردگی و تنوع نوع محصول و میوه ها در گیاهان و درختان نشانه دیگر هدایت است، هر یک از این درختان و گیاهان دارای هدایت خاص و مربی به نام خداوند می باشند.

معظم له گفتند: همه موجودات در مکتب الهی آموخته اند که چگونه باید در برابر دشمنان خود مقاومت، ایستادگی و مبارزه کنند و در این عرصه خلقت انسان نیز وجود دارد که دارای هدایت خاصی است، ولی انسان نسبت به موجودات دیگر امتیازات خاصی مانند عقل، فکر، اندیشه و استعداد می باشد تا بتواند به درجات الهی برسد.

معظم له اظهار داشتند: عزت از آن مومنین است؛ ولی دشمنان از درک آن عاجزند و خداوند برای این عزت، اصولی قرار داده است، ایمان به ارزش های الهی و توحیدی که تنها در مسلمانان قرار دارد از جمله این اصول است و این ارزش ها بود که انقلاب و اسلام را نگه داشت و به دنیا معرفی کرد.

این مرجع تقلید در پایان گفتند: علم، حکومت، و لایت، وحدت از دیگر اصول عزت مسلمانان در جامعه اسلامی است این امتیازات باید حفظ شود و برای از دست ندادن آن تلاش و کوشش کرد.313/40

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha