شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ باید آثار جنگ و دفاع مقدس برای آیندگان حفظ شود و بنیاد حفظ آثار باید در این زمینه طوری عمل کند که آثار دفاع مقدس همیشه تازه باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»؛ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، که در دفتر معظم له برگزار شد، به تشریح اهمیت جهاد و شهادت و لزوم حفظ فرهنگ شهادت طلبی درجامعه پرداختند.

ایشان با اشاره به دستاوردهای عظیم نظام اسلامی خاطرنشان کردند: انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی(ره) روی داد و در حقیقت با رهبری مرجع و عالم بزرگواری شکل گرفت، بنابراین انقلاب اسلامی،‌ انقلاب ارزشی و اسلامی بود و برای قدرت و دیکتاتوری نبود.

معظم له با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحولی عظیم در همه عرصه ها به وجود آورد، گفتند: امام خمینی(ره) رهبری انقلاب را به دست گرفتند و مردم نیز به ندای ایشان به عنوان دعوت الهی لبیک گفتند و در حقیقت انقلاب را امام خمینی(ره) رهبری کردند.

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی ادامه دادند: اکنون جنگی وجود ندارد، ولی باید آثار جنگ حفظ شود و بنیاد حفظ آثار باید در این زمینه طوری عمل کند که آثار دفاع مقدس همیشه تازه باشد.

ایشان با اشاره به اثر راهپیمایی میلیونی مردم در 22 بهمن گفتند: دعوت رهبرمعظم انقلاب و مراجع تقلید سبب شد که زن و مرد، پیر و جوان و همه اقشار در خیابان‌ها حاضر شوند و این امر نشان می‌دهد که انقلاب زنده و در دل ها جا دارد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب برای محو ارزش های اسلامی و دینی در جامعه گفتند: دشمنان به طور مداوم در حال توطئه‌چینی هستند، بنابراین باید توجه داشته باشیم که دشمن با چه حربه ای وارد می‌شود و لازم است در هر زمان بصیرت خود  در برابر دشمنان را حفظ کنیم.

معظم له خاطرنشان کردند: با شمشیر نمی‌خواهیم به صدور انقلاب بپردازیم، بلکه باید آثار انقلاب را حفظ کرده تا رستگار شویم و بدانیم در صورت پیروی از بزرگان و علما دنیا از قدرت ما متعجب خواهد شد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha