جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سعیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: خیل عظیم شهدای روحانی نشان دهنده نقش محوری روحانیت است، روحانیت هیچگاه از مسیر حق دور نشده و همه وجود خود را برای طی این طریق نثار می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی شب گذشته در مراسم یادبود شهید حجت الاسلام والمسلمین  محلاتی که در مدرسه فیضیه  برگزارشد اظهارداشت: پیامبران الهی(ع) عهده دار تبیین دین خداوند و ابلاغ پیام خدا به بندگان بودند و این وظیفه پس از انبیا به ائمه اطهار(ع) رسید.

وی افزود: پس از غیبت آخرین امام(ع) نیز این رسالت به روحانیون واگذار شد که در رده های مختلف به تبیین مسیر نورانی الهی بپردازند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: روحانیت در واقع میراث دار انبیا و معصومین(ع) هستند و در این راه نیز از هیچ جهاد و کوشش و بذل جانی دریغ نکرده اند.

وی خاطرنشان کرد: رسالت روحانیت ،رسالتی الهی است که برای به ثمر رساندن این رسالت ها بذل جان و مال و جهاد اکبر و اصغر در کنار هم لازم است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی بیان کرد: ابلاغ پیام خداوند که همان این نسخه پنج‏گانه سعادت بشر در دنیا و آخرت است، اولین رسالت روحانیت و به طور کلی همه رهبران الهی است.

وی گفت: عملیاتی سازی این نسخه الهی است و ساختار سازی برای عمل به نسخه از دیگر وظایف رهبران الهی است که همیشه این بستر و ساختار سازی به اشکال مختلف توسط پیامبران و ائمه (ع)و بزرگان دین انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی یادآورشد: در ادامه بحث ساختار سازی، سازمان سازی و دولت سازی است که در این زمینه باید گفت که در واقع پاسداری از دین و حکومت اسلامی مهمترین رسالت رهبران الهی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: نقش روحانیت در این رابطه نقشی محوری است و این نقش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز نقشی بی بدیل بوده است؛ این خیل عظیم شهدای روحانی نشان دهنده این نقش محوری است و نشانگر این مساله  نیز می باشد  که روحانیت هیچگاه از مسیر حق دور نشده و همه وجود خود را برای طی این طریق نثار می کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha