چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله بنابی

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه استان فارس از برگزاری دوره های مشاوره با حضور آیت الله بنابی در شیراز خبرداد.

حجت الاسلام احمد فولادی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه های آتی حوزه علمیه استان فارس در زمینه مسائل تهذیبی اظهارداشت: یکی از برنامه های مهمی که در این حوزه در طول سال برگزار می گردد، برنامه های مشاوره ای  در زمینه های مختلف برای طلاب است.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه فارس، ادامه داد:  این جلسات به صورت متمرکز برای مدارس علمیه استان بصورت هفتگی با حضور اساتید بومی  برگزار  می گردد؛ هم چنین کلاس های اخلاق با حضور اساتید برجسته کشوری بصورت ماهانه در حوزه استان برگزار می گردد.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه استان فارس گفت: در همین راستا جلسه اخیر مشاوره و درس اخلاق با حضور آیت الله بنابی، در حوزه علمیه استان فارس در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه آیت بنابی از روز دوشنبه چهارم اسفندماه در  حوزه استان فارس حضور یافته است،بیان داشت: برگزاری مشاوره کارگاهی و فردی برای طلاب مدارس علمیه نخبگان یک،امام سجاد(ع)،بقیه الله، محمدیه، منصوریه ، مرکزی  و هم چنین حوزه علمیه شهر فسا از جمله برنامه های این استاد برجسته حوزه در این استان بوده است.

به گفته وی، حضور در جمع 800 نفر از طلاب مدارس علمیه شیراز در مدرسه علمیه مرکزی و بیان نکات اخلاقی سازنده از دیگر برنامه های آیت الله بنابی بوده است.

حجت الاسلام فولادی، با بیان اینکه آیت الله بنابی تا جمعه هشتم اسفندماه در این استان حضور دارند، خاطرنشان ساخت:  سخنرانی در جمع مدیران مدارس استان ، جلسه جامع روحانیون استان و هم چنین حضور در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و سخنرانی برای مردم از دیگر برنامه های این استاد حوزه خواهد بود.

وی یادآور شد: هم چنین برای دیگر مدارس در شمالی  و جنوبی ترین نقطه استان هم دو نفر از شاگردان آیت الله بنابی جهت امر مشاوره اعزام شده اند.

انتهای پیام 313/18

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha