پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسعود بصیری بسیج رسانه

حوزه/ شبکه های اجتماعی، اطلاعات شخصی افراد را به سرورهای آمریکایی و صهیونیستی منتقل می کنند و این بزرگترین ضربه را به داده های اطلاعاتی موجود بر روی تلفن های همراه وارد می سازد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مسعود بصیری، پيش از ظهر امروز در نشست کرسی آزاد اندیشی فرصت ها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی، در مدرسه علمیه صدرخواجوی اصفهان، اظهار داشت: ضرورت استفاده از ابزارها و شبکه های ارتباطی در دنیای امروز امری اجتناب‌ناپذیر است، چون انسان موجودی اجتماعی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به این که غرب، بدنبال راه انداختن جنگ رسانه ای علیه کشورهای مستقل برای رسیدن به اهداف مادی و استکباری خود است، ابراز داشت: صهیونیسم جهانی با تسلط بر شبکه های رسانه ای بدنبال تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی و نزدیک کردن خانواده ها و جوانان به فرهنگ ساختگی غربی است.

وی  تصریح کرد: امروزه دشمن با رخنه و نفوذ در افکار عمومی و استحاله فرهنگی، به دنبال رسیدن به مقاصد و نجات خویش است، تصریح کرد: شبکه های اجتماعی با هدف ضربه زدن به اسلام به وجود آمده اند است، ما راهی جز مسدود کردن این شبکه ها نداریم.

بصیری یادآور شد: شبکه های اجتماعی، اطلاعات شخصی افراد را به سرورهای آمریکایی و صهیونیستی منتقل می کنند و این مسئله بزرگترین ضربه را به داده های اطلاعاتی موجود بر روی تلفن های همراه  وارد می سازد.

رئیس سازمان بسیج رسانه یادآور شد: رسانه ها باید با مدیریت صحیح و هوشیاری کامل از پرداختن به مسایل پیش پا افتاده و بدون اولویت دوری کرده و با آگاه سازی، اذهان عمومی، جامعه را به سمت مسائل مهم تری نظیر اقتصاد مقاومتی، افزایش تولید داخلی و دشمن شناسی بکشانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha