پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسن ترکاشوند

حوزه/ دبیر انجمن دانش آموختگان مؤسسه امام صادق(ع) از دانش آموختگی 300 نفر از طلاب در سطح 3 علم کلام در این موسسه خبر داد.

حجت الاسلام ترکاشوند در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اینکه مؤسسه تخصصی کلام امام صادق(ع) بیش از 1000 فارغ التحصیل در سطح 2، 3 و 4 دارد، اظهار داشت: دانش آموختگان این مؤسسه از توانائی علمی قابل توجهی در علم کلام اعم از کلام قدیم و جدید برخوردار می باشند.

وی ادامه داد: ما برای بهره گیری از توانایی این افراد و پاسخگویی به نیازهای معرفتی و اعتقادی جامعه اعم از حوزوی، دانشگاهی، آموزشی و پژوهشی، انجمن دانش آموختگان را تشکیل داده ایم تا بتوانیم به این مباحث پاسخگو باشیم.

معاون آموزش مؤسسه تخصصی امام صادق(ع) خاطرنشان ساخت: این انجمن با ریاست حجت الاسلام والمسلمین جبرئیلی فعالیت خود را آغاز کردیم و حجج اسلام والمسلمین خسروپناه، قدردان قراملکی، رضوی، اسدعلی زاده، رضایی، ایلامی و بنده اعضای آن را تشکیل می دهند.

دبیر انجمن دانش آموختگان مؤسسه امام صادق(ع) تصریح کرد: امروز سومین گردهمایی دانش آموختگان سطح 3 این مؤسسه را برگزار کرده تا بتوانیم از نظرات و پیشنهادات این عزیزان استفاده نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین ترکاشوند در پایان بیان داشت: تا کنون بیش از 300 نفر در سطح 3 این مؤسسه دانش آموخته شده و قریب به 90 نفر در حال تحصیل می باشند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha