پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قرآن

حوزه/ نهمین جشنواره سراسری قرآن کریم حوزه‌های علمیه خواهران طی مراسمی با معرفی برگزیدگان به کار خود در قم پایان داد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم حجت‌الاسلام محمدتقی قندی معاون فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران کشور در سخنانی قرآن را مخرنی از اسرار دانست که هر چه در قرآن جستجو کنیم، معارف را بیشتر و بهتر می‌شناسیم.

وی با بیان اینکه عجایب قرآن کریم تمام‌نشدنی است، اظهار امیدواری کرد، و گفت: انس طلاب با قرآن کریم هر روز بیشتر شود و فرهنگ قرآن در خانواده بانوان طلبه باید نمود عملی به خود گیرد.

وی با بیان اینکه از طلاب انتظار می‌رود با قرآن انس داشته باشند، گفت: بانوان طلبه باید فرهنگ عملی قرآن کریم را در منزل و محل زندگی عملی نمایند.

همچنین حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی‌پناه دبیر جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به شرکت حدود نه هزار نفر در رشته‌های مختلف جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران، گفت: از میان این شرکت‌کنندگان، هزار و 660 نفر به مرحله استانی راه یافتند و 155 نفر در مرحله کشوری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به ارسال هزار و 200 اثر هنری و ادبی به جشنواره قرآن کریم حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: این آثار در رشته‌های مختلف به جشنواره قرآن کریم ارسال شده است.

دبیر جشنواره قرآن کریم حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه رشته حفظ قرآن کریم این جشنواره همراه با ترجمه بوده است، اظهار کرد: حفظ قرآن در این جشنواره حداقل در 10 جزء از قرآن کریم بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha