شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حیدری

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر به سیره شهدای روحانی قبل و پس از انقلاب نگاهی بیاندازیم، متوجه خواهیم شد که روحانیت همواره پیشتاز عرصه مبارزه با استکبار بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، ظهر امروز در دومین یادواره شهدای طلبه و روحانی خوزستان، با بیان این که شهدای روحانی تجلی بخش و مزین کننده حوزه های علمیه هستند، ابراز داشت: باید سیره شهدا در رفتار طلاب جوان نمود پیدا کند.

وی با اشاره به حضور همیشه روحانیت در صحنه ، برای مقابله با قدرت های ظلم و ستم، گفت: اگر به سیره شهدای روحانی قبل و پس از انقلاب نگاهی بیاندازیم، متوجه خواهیم شد که روحانیت همواره پیشتاز عرصه مبارزه با استکبار بوده است.

امام جمعه موقت اهواز، شهدای روحانی را بهترین الگو برای طلاب عنوان کرد و افزود: جوانان و نوجوانان بسیجی و طلبه برای مصون ماندن از دسیسه های دشمنان، باید الگو و سیره ای برای خود انتخاب کنند که شهدای روحانی بهترین آنها هستند؛ چرا که شهدای بزرگوار در همه عرصه ها حضور داشته و همواره نقشی مهم و تأثیر گذار در کشور داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، با اشاره به هجمه سنگین استکبار علیه نظام، گفت: دشمن همواره و در هر عرصه ای برای مقابله با نظام اسلامی وارد کار شده است و با نگاهی تیزبینانه به مسایل، متوجه خواهیم شد که یکی از عوامل خنثی سازی آن دسیسه، حضور روحانیت بوده است.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: در دوران جنگ به ویژه در زمان عملیات، آيت الله موسوی جزایری، درب های حوزه را بسته و همراه با طلاب و اساتید حوزه به جبهه های نبرد حق علیه باطل می شتافتند و این مهم سبب شکوفایی بیش از پیش مدارس علمیه خوزستان شده است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha