پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قرآن و حدیث

حوزه / مرحله مقدماتی ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه، در رشته های حفظ قرآن و حدیث، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی، اذان و فراز خوانی قرآن برگزار می گردد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام علی مقنی نصرآبادی ، با اعلام این مطلب اظهار داشت : مرحله مقدماتی این مسابقات  امروز پنجشنبه 7 اسفند به صورت سراسری و همزمان در مراکز استانها برگزار شد.

مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب افزود: مرحله مقدماتی مسابقات در استان قم در روز جمعه 8 اسفندماه از ساعت 8 صبح در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیها السلام با حضور بیش از 1500 نفر از طلاب برگزار می گردد .

حجت الاسلام مقنی نصرآبادی، زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات را 17 تا 19 اردیبهشت 1394 اعلام کرده و گفت: مکان برگزاری مرحله کشوری مسابقات استان همدان می­باشد . 

وی با اشاره به افزایش ثبت نام این دوره از مسابقات نسبت به سالهای قبل اظهار داشت: تا کنون بیش از یکصد هزار ثبت نام از طریق سایت دفتر قرآن و عترت و معاونت های تهذیب مدیریت های استانی حوزه های علمیه ثبت شده است.

این مقام مسئول، با اعلام اینکه در این دوره آمار ثبت نام 100 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، از ثبت نام مجدد در رشته های تفسیر، معارف حدیث و ادعیه، حفظ موضوعی قرآن و حفظ حدیث از 15 اسفندماه 93 خبر داد.

خاطرنشان می شود: طبق زمانبندی ششمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه، مسابقات تفسیر، معارف حدیث و ادعیه، حفظ موضوعی قرآن و حفظ حدیث؛ پنجشنبه سوم اردیبهشت 1394 از ساعت 8 صبح به صورت سراسری در مراکز استانها برگزار می گردد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha