چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مسلم فیس

حوزه/ هدف از تشکیل این شبکه ایجاد فضایی جداگانه برای مسلمانان جهان است تا کاربران بتوانند شبکه های دوستی خود را در چارچوب ضوابط اسلامی تشکیل دهند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، متخصصان مسلمان اقدامات نهایی برای تشیل شبکه ارتباط اجتماعی به نام "مسلم فیس" را انجام داده‌اند که در هفته های آینده افتتاح خواهد شد.

این شبکه به نام شرکت "مسلم فیس لیمیتد" در انگلستان ثبت شده و دفاتر متعدد آن در نقاط مختلف جهان در دست تأسیس است.

کارشناسان این پروژه در حال تجربه آزمایشی این شبکه توسط حدود هزار کاربر هستند تا مشکلات احتمالی آن پیش از افتتاح برطرف گردد.

هدف از تشکیل این شبکه، ایجاد فضایی جداگانه برای مسلمانان جهان است تا کاربران بتوانند شبکه های دوستی خود را در چهارچوب ضوابط اسلامی تشکیل داده و کاربران این شبکه از امور نامتناسب با فرهنگ اسلام در امان باشند.

خدمات این شبکه به زبان های متعددی مانند انگلیسی، عربی، فارسی، اردو، مالزیایی، ترکی، اندونزیایی و زبان های دیگر ارائه خواهد شد و زبان های دیگری نیز به آن افزوده خواهد شد.

این شبکه عاملی بود برای افزایش ارتباط مسلمانان نقاط مختلف جهان با هم خواهد بود اما در حد توان خود برای ارتباط با غیر مسلمانان نیز تلاش می‌کند.

شعیب فدایی یکی از مسؤولان این شبکه می گوید، شبکه مذکور مطابق با موازین اسلامی ساخته شده، اما به همه مردم جهان عرضه می شود و برای ارتباط با ادیان دیگر نیز تلاش خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به تعداد زیاد مسلمانان جهان که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، تشکیل چنین شبکه‌ای ضروری بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha