پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 345518
۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
محسن رفیق دوست - ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

حوزه/ عضو ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با بیان اینکه ملت ایران با اقتدار در برابر تحریم ها ایستادگی کرده، اطاعت از ولی فقیه را ضامن بقای کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، محسن رفیق دوست در گردهمایی مسئولین و رؤسای صندوق های قرض الحسنه استان قزوین که عصر امروز با حضور امام جمعه موقت قزوین، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد با اشاره به اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در جهان به عنوان کشوری مقتدر و توانمند در تمام زمینه ها است خاطرنشان کرد: امروز  زمان اضمحلال رژیم جعلی اسراییل در منطقه فرا رسیده و نفس های آخر را می کشد.

وی افزود: آن چیزی که امروز عامل اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی در جهان و در برابر استکبار جهانی است، ولایت فقیه می‌باشد و امروز کشور با به دست رهبری هوشمند و خردمند اداره می شود.

رفیق دوست بیان کرد: ملت ایران با بصیرت، قدرت، هوشیاری و اقتدار در تمام صحنه‌های این نظام بر  آمده از خون شهدا در برابر همه تحریم ها و یاوه گویی های دشمنان ایستاده است.

عضو ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: کشور، با همه گرایش‌های سیاسی و سلایق مختلف و با وحدت، همدلی و با رهبری معظم انقلاب، در تمام عرصه های مختلف اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی حرف اول را در منطقه می‌زند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند مدیران صندوق های قرض الحسنه در استان گفت: در روایات مختلف قرض الحسنه 18 برابر ثواب در بر خواهد داشت و امروز صندوق های قرض الحسنه در سراسر کشور و در این استان توانسته مشکلات بی شماری از مردم و خانواده ها را رفع نماید.

در ادامه سعید نجم آبادی مدیر عامل صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: 30 هزار عضو صندوق قرض الحسنه در استان بوده و در حال حاضر300 صندوق قرض الحسنه در قزوین تشکیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha