جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ربانی مرکز خدمات

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: در عرصه‌های مختلف مانند علوم اسلامی و انسانی نیازمند به تحول آفرینی هستیم و باید وارد این عرصه شد و نقش آفرینی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی امروز در همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی روحانیون استان قم  که در سالن  همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزارشد اظهار کرد: مرکز خدمات دو سال است از طریق برگزاری همایش‌هایی از فرزندان روحانیون و خانواده های آنان درمقاطع مختلف تجلیل کند.

وی ضمن تبریک به والدینی که در سایه محبت، لطف و عنایت خداوند و توجهات ولی‌عصر(عج) فرزندانشان در عرصه تحصیلی ممتاز شده‌اند گفت: شما باید قدردان این نعمت باشید و امیدواریم در سایه لطف شما این فرزندان جزو دانشمندان بزرگ بشریت شوند و به این نظام مقدس که سخت محتاج ورود دانشمندانی در عرصه‌های مختلف است خدمت کنند.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خطاب به فرزندان ممتاز روحانیون افزود: شما وابسته به خانواده روحانیون هستید و خداوند این نعمت و این هوش، ذهن و سعادت را به شما داده است و باید قدردان آن باشید و در کنار اهتمام در کسب دانش در کسب تقوی نیز تلاش کنید و انشا الله شاهد باشیم که توسط شما تحولاتی در عرصه‌های دانش به وجود آید.

وی بیان کرد: در عرصه‌های مختلف مانند علوم اسلامی و علوم انسانی نیازمند به تحول آفرینی هستیم و چشم حوزه به شما ممتازین عزیز است که وارد این عرصه شوید و نقش آفرینی کنید.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی تصریح کرد: امید این نظام به شما دانشجویانی است که وراثت دیانت را دارید و منتسب به خانواده دینی هستید و انشا الله با حضور شما کشور در مسیر رشد و ترقی قرار بگیرد.

وی ابراز داشت: فرزندان ممتاز روحانیون علاوه بر نخبه بودن از سلامت خانواده و دینی نیز برخوردار هستند و مسئولینی که در ارتباط با افق‌های جدید تحول منابع انسانی فعالیت می‌کنند باید این فرزندان ممتاز را که نعمت‌هایی برای جامعه ما هستند را بیشتر مورد حمایت خود قرار دهند.

انتهای 313/30

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha