شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: باید خدمات کمیته امداد، تبدیل به فرهنگ در جامعه شود، لازم است خدمات این کمیته در جامعه تبلیغ شود تا موجب جذب خیرین و سرمایه های مالی و معنوی فراوانی گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  این مرجع تقلید امروز در دیدار مدیرکل امداد امام خمینی(ره) استان قم اظهارداشتند: اسلام برای این که قوانین کامل و متواضعانه در جامعه به وجود بیاورد، برنامه  و اصولی را برای انسان سازی مقررکرده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی  افزودند: درون سازی، تهذیب نفس، علم اندوزی، محبت ورزی و وحدت از جمله اصول اسلام در جامعه اسلامی است که اجرای هر یک از این برنامه ها در جامعه و به خصوص در بین مسلمانان سد محکمی را در برابر دشمنان به وجود خواهد آورد.

معظم له ادامه دادند: محبت و عشق ورزی مسلمانان به یکدیگراز جمله اصول مهم درجوامع اسلامی است تا جایی که اسلام تاکید فراوانی بر این امر نموده است و حتی فرموده محبت موجب نزدیکی قلب ها و حفظ ایمان می شود.

 این مرجع تقلید گفتند: اسلام، منبع فرهنگ انسان سازی و وحدت است و مخالف هرگونه ظلم، جهل و فقر در جامعه می باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی  اظهارداشتند: خداوند توفیق خدمت کردن را داده است و هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مسلمانان در جامعه اسلامی ، نظام ولایی مبتنی برارزش های دینی نیست.

ایشان افزودند: هیچ خدمتی بالاتر از این نیست که انسان در مسیری گام بردارد که موجب خوشحالی مؤمنین شود و  برآوردن حاجت مؤمنین و ادای دِین از موضوعاتی است که اسلام و حتی معصومین(ع) تاکید فراوانی برآن کرده اند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: باید خدمات کمیته امداد، تبدیل به فرهنگ در جامعه شود و لازم است خدمات این کمیته در جامعه تبلیغ شود تا موجب جذب خیرین و سرمایه های مالی و معنوی فراوانی شود.

 انتهای پیام:40/313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha