پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محسن موسوی - دهلران

حوزه/ امام جمعه دهلران مهم‌ترین پیام ایام فاطمیه(س) را رعایت عفاف و حجاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دانشگاه‌ها، مدارس و اماکن آموزشی باید در این خصوص و ترویج حجاب فاطمی اقدامات گسترده‌ای را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی، در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی شهرستان دهلران، به فضایل و مناقب والای بانوی گرامی اسلام، حضرت فاطمه(س) اشاره و اظهار کرد: توجه ویژه پیامبر(ص) و ائمه معصوم(ع) به شخصیت این بانوی گرانقدر، نشان از جایگاه عظیم و مقام بی‌بدیل ایشان دارد.

امام جمعه دهلران مهم‌ترین پیام ایام فاطمیه(س) را رعایت عفاف و حجاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دانشگاه‌ها، مدارس و اماکن آموزشی باید در این خصوص و ترویج حجاب فاطمی اقدامات گسترده‌ای را انجام دهند.

وی بر ضرورت همکاری همه ادارات و نهادهای شهرستان با هیئت‌های مذهبی برای پرشور برگزار کردن مراسم ایام فاطمیه تأکید کرد و گفت: همه باید با همکاری و همدلی مراسم را پررنگ‌تر از سال‌های قبل برگزار کنند.

حجت‌الاسلام هادی حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران نیز در این جلسه با اشاره به روایاتی درباره جایگاه حضرت زهرا(س)، گفت: وظیفه همه مردم در قبال این بانوی بزرگوار بسیار سنگین است.

وی با تشریح چگونگی برگزاری مراسم ایام فاطمیه(س) در این شهرستان، گفت: گردهمایی بزرگ فاطمیون در روز شهادت حضرت فاطمه(س) در اوایل فروردین ماه سال آینده مهمترین برنامه این ایام در دهلران است، همچنین برپایی ایستگاه صلواتی، خطبه‌خوانی و مسابقه حفظ خطبه حضرت زهرا(س) و تجلیل از خواهران دانشجوی فعال در عرصه فرهنگ حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌های این ایام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهلران در پایان، یادآور شد: مبلغان اعزامی و روحانیون منطقه نیز در سطح مساجد و حسینیه های شهرستان در ایام فاطمیه(س) استقرار می‌یابند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha