پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 345794
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
کلاس دوره

دوره آموزشی کلاسداری تبلیغی ویژه مبلغین مدارس شبانه روزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

حجت الاسلام ذاکر قاسم زاده، سرپرست معاونت تبلیغ و تهذیب حوزه  علمیه استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، از برگزاری دوره آموزشی کلاسداری تبلیغی در این استان خبر داد و ابراز داشت: دوره آموزشی کلاسداری تبلیغی ویژه مبلغین در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی افزود: تعداد 35 نفر از مبلغین مدارس شبانه روزی و امین استان در این دوره آموزشی یک روزه شرکت داشتند که 6 نفر نیز از خواهران مبلغ بودند.

حجت الاسلام قاسم زاده در ادامه با اشاره به تعداد مبلغین مدارس شبانه روزی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تعداد 35 نفر مبلغ در سطح مدارس شبانه روزی استان و یک مدرسه امین در شهرستان بناب مشغول فعالیت و تبلیغ هستند.

سرپرست معاونت تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: این مبلغین هر روز 6 ساعت در مدارس شبانه روزی و در بین دانش آموزان، فعالیت تبلیغی دارند.

وی از افزایش تعداد مبلغین مدارس شبانه روزی استان آذربایجان شرقی در سال آینده خبر داد و گفت: سال تحصیلی آینده تعداد اعزام مبلغین به مدارس شبانه روزی و نمونه دولتی افزایش پیدا می کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha