جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بهبودی قزوین

حوزه/ با پیگیری های آیت الله باریک بین، مقام معظم رهبری موافقت خود را با استعفای ایشان اعلام داشته و بسیار خوشحال هستیم که انتصاب شایسته ای برای استان رقم خورد و مردم قزوین قدردان رهبری معظم انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی بهبودی، امروز در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین در خصوص انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: خوشحال هستیم که مقام معظم رهبری پس از موافقت با استعفای آیت الله باریک بین، حجت الاسلام والمسلمین  عابدینی  که از علمای فاضل، دانشمند و شاگردان آیت الله باریک بین و امام جمعه موقت ایشان بودند را به عنوان نماینده ولی فقیه در این استان ولایتمدار منصوب کردند.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از فضلای برجسته این استان بوده و از رهبری عالیقدر انقلاب اسلامی به خاطر این انتصاب شایسته قدردان وسپاسگزار هستیم.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: امروز مردم ولایتمدار و شهید پرور این استان از این انتصاب شایسته رهبر معظم انقلاب خوشحال و قدردان بوده و باید همه مدیران دستگاه های اجرایی استان و مردم همیشه در صحنه، پشتیبان و همراه امام جمعه جدید باشند.

حجت الاسلام بهبودی با اشاره به استعفای آیت الله باریک بین از سمت امامت جمعه، بیان داشت: پس از چند بار اعلام استعفا از سوی آیت الله باریک بین، مقام معظم رهبری به خاطر عنایت و لطف ویژه ای که نسبت به منصوبین  حضرت امام خمینی (ره) بصورت عام و شخص آیت الله باریک بین بطور خاص داشتند، با استعفای ایشان موافقت نمی کردند.

وی  ادامه داد:آیت الله باریک بین، در سه، چهار سال اخیر هم بارها چه به صورت شفاهی و چه به صورت کتبی، بحث استعفا را خدمت مقام معظم رهبری مطرح کردند،  ولی قبول نمی کردند و حتی در نامه استعفای آیت الله باریک بین این مطلب را مرقوم فرمودند"با توجه به مراتب علم وفضل وسوابق شما، صالح تر از شما کسی را برای این منصب سراغ ندارم".

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خاطرنشان کرد: آیت الله باریک بین در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری هم خدمت رهبری معظم انقلاب رسیدند و مسئله استعفا را مطرح کردند، ولی مقام معظم رهبری باز هم خطاب به آیت الله باریک بین فرمودند که باید شما در این منصب حضور داشته باشید.

حجت الاسلام بهبودی اظهار کرد: در ماه های اخیر  با توجه به وضعیت  جسمانی آیت الله باریک بین، ایشان خیلی جدی مسئله استعفا را با رئیس دفتر مقام معظم رهبری  و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مطرح نمودند که مقام معظم رهبری در پاسخ فرمودند تا نظر آیت الله باریک بین در بحث جابجایی مثبت نباشد هیچ گونه اقدامی صورت نخواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری های مجدانه آیت الله باریک بین، مقام معظم رهبری موافقت خود را با استعفا اعلام داشته و بسیار خوشحال هستیم که انتصاب شایسته ای برای استان رقم خورد و مردم قزوین قدردان رهبری معظم انقلاب هستند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha