پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام پوراکبر

حوزه / مدیر حوزه بابل گفت: امروز باید گروهی از پژوهشگران ما مطالعات جامعی در مورد ابعاد مختلف شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام انجام دهند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بابل، حجت الاسلام والمسلمین پوراکبر، امروز در مراسمی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)، با تسلیت این ایام  به  مروجان مکتب آن حضرت، اظهارداشت: این بانوی بزرگ اسلام مدافع واقعی ولایت بود و  بی نظیرین دفاع را  از مکتب ولایت کرده و در این راه شهید شدند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س)، در بعد علمی هم  بسیار شخصیت والایی داشتند، به ماجرایی در این زمینه اشاره و افزود: زمانی خانمی جوان خدمت این بانوی بزرگ اسلامی آمده  و عرض کرد مادرم در باب نماز مسائلی داشت که از محضر شما سوال کنم، سپش  سوالات را طرح کرد تا 10 مسئله که پرسید و حضرت  با متانت جواب دادند، سپس آن خانم جوان جهت اینکه سئوال بسیار پرسیدند  عذر خواهی می کند که حضرت می فرمایدد چه جای عذز خواهی است، می دانی ثواب هر یک مسئله که جواب می دادم چقدر است؟ فرمود  یعنی از زمین تا ثریا  پر از لولو و مرجا باشد مزد من از این بالاتر است.

مدیر حوزه شهرستان بابل، با بیان اینکه ماجرای بالا به شخصیت علمی حضرت زهرا(س) اشاره دارد، گفت:  امروز باید گروهی از پژوهشگران ما مطالعات جامعی در مورد  ابعاد مختلف شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام انجام دهند .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha