جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 345902
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
طلاب

مدیر مدرسه ملاعبدالله بشرویه استان خراسان جنوبی از پذیرش طلبه برای سال تحصیلی 95-94 در این مدرسه قدیمی خبر داد.

حجت الاسلام وطن دوست، مدیر مدرسه ملاعبدالله بشرویه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره تاریخچه این مدرسه  اظهار کرد: این مدرسه از ده سال پیش زمانی که حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین زاده  امام جمعه این شهرستان شدند، فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

وی ادامه داد: قبل از آن، این مدرسه فعالیتی نداشته و دارای یک فضای قدیمی بوده که به  450 سال پیش برمی گردد و در حال حاضر جزء آثار باستانی بشمار می رود، البته برای حفظ بنای این ساختمان قریب یک ماه است که  این مدرسه به ساختمان جدیدی انتقال یافته است.

مدیر مدرسه علمیه ملاعبدالله بشرویه، با بیان اینکه در حال حاضر 17 طلبه  در این مدرسه در پایه اول ودوم مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: این مدرسه در حال حاضر تنها در سطح یک پذیرش می نماید.

مدیر مدرسه علمیه بشرویه با بیان اینکه ثبت نام حوزه طبق روال هر سال  از 15 بهمن شروع شده است،تصریح کرد:  طلاب علاقمند می توانند به صورت اینترنتی در سایت حوزه ثبت نام کرده ودر این حوزه مشغول به تحصیل شوند.

حجت الاسلام وطن دوست با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام این حوزه تا تاریخ بیست ونهم اسفند می باشد، خاطر نشان کرد: امسال پذیرش ما از بین کسانی است که دارای مدرک سیکل بوده و در تلاش ایم تا بتوانیم در سطوح بالاتر هم پذیرش نماییم.

وی با اشاره به فعالیت های مختلف طلاب این مدرسه خاطرنشان ساخت: طلاب این مدرسه علاوه بر فعالیت های درسی در سطح منطقه هم فعال بوده و به تبلیغ علوم دینی می پردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha