پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ابراهیم زاده شورای هماهنگی خراسان جنوبی

حوزه/ نامه مقام معظم رهبری سرآغاز بیداری اسلام در اروپا و جهان است و به زودی شاهد ثمرات و نتایج خوب آن خواهیم بود.

حجت الاسلام ابراهیم زاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان جنوبی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با تاکید بر جهانی بودن دین اسلام، گفت: دین اسلام، دینی جهانی است و قطعا این دین جهان را خواهد گرفت.

وی، با بیان اینکه امروز در دنیا شاهد هجمه ای عظیم علیه اسلام هستیم، عنوان کرد: کشورهای غربی  در قالب  فیلم هایی که می سازند و یا باتشکیل گروهک های تروریستی که به اسم اسلام  مردم را می کشند، می خواهند چهره اسلام را به مردم خشن نشان دهند.

حجت الاسلام ابراهیم زاده،  با اشاره به حادثه اخیر کشتن دانشجویان مسلمان آمریکا توسط یکی از شهروندان این کشور افزود: یک نمونه از تاثیرات تبلیغات ضد اسلامی همین کشته شدن چند دانشجویی مسلمان آمریکایی توسط شهروند آمریکایی است که مورد حمایت رسانه ها و دولتمردان آمریکایی قرار گرفته و با کمال وقاحت به آن آزادی می گویند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان جنوبی در ادامه به متحیر ماندن مردم جهان از نامه مقام معظم رهبری به جوانان  غربی،  تصریح کرد: مقام معظم رهبری در حرکتی مدبرانه با نوشتن نامه به جوانان غربی، خطاب به آنها فرمودند که خودتان به دنبال اسلام واقعی بروید، چون این اسلامی که رسانه ها و دولتمردان غربی نشان می دهند اسلام واقعی نیست.

وی با بیان اینکه  مردم اروپا نیز خودشان بیدار شده و به کمک همه مردم مسلمان جهان  طعم اسلام واقعی را خواهند شناخت افزود: بیداری اسلام در اروپا هم در حال شکل گرفتن است که نامه مقام معظم رهبری سرآغاز بیداری اسلام در اروپا و جهان می باشد و انشاالله در آینده ای نزدیک منجر به ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) خواهد شد.

این مقام مسئول، در خصوص وظایف روحانیت در خصوص بیداری اسلامی در سراسر جهان خاطر نشان کرد: نگاه روحانیت به عنوان مروجان دین باید نگاهی جهانی شود، در واقع غلبه اسلا‌م‌ در ادیان دیگر در اروپا دور از دست رس نیست، لذا آنها به سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه دینی و رسالتی نیاز خواهند داشت.

 وی در پایان با تاکید بر فراگیری زبان های مختلف دنیا توسط طلبه ها خاطرنشان ساخت: ما طلبه ها باید نسبت به یادگیری زبان های مختلف تلاش کنیم تا بتوانیم نیاز جامعه جهانی به معارف اسلامی را برطرف نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha