پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام احمد سالک

حوزه/ رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نهم گفت: متاسفانه در لایحه بودجه 94 برخی از دستگاه‌ها تا 200درصد رشد کرده، ولی بودجه نهادهای ارزشی چون ستاد اقامه نماز نه تنها رشد نداشته، بلکه با کاهش شدید همراه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سالک کاشانی، ظهر امروز در جمع روحانیون شاغل در نیروهای مسلح و سازمان تبلیغات استان، اظهار کرد: براساس آیات شریفه قرآن کریم دشمنان و منافقین درصددند چراغ دین خدا را خاموش کنند و اسلام را نابود کنند.

وی با بیان این که دفاع از اسلام و انقلاب از وظایف روحانیت است، گفت: استکبار جهانی با اسلام هراسی درصدد تخریب چهره اسلام ناب است و باید با آن مقابله کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: ما باید به سلاح قوی ایمان مجهز بوده و جهاد در راه خدا را با مال و جان انجام داده و نسبت به دشمن، بصیرت کافی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سالک، تشکیل جبهه‌ای عظیم در مقابل استکبار با رویکرد سیاسی و انقلابی را از دیگر وظایف روحانیت دانست و گفت: دشمن در فضای سایبری و مجازی علیه اسلام وانقلاب فعالیت می‌کند و ما نیز باید با حضور مقتدرانه در این عرصه، توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: دشمن از طریق شبکه‌های اجتماعی و ماهواره ای، در خانه های ایرانیان سکنی گزیده و اعتقادات و باورهای اسلامی و ارزشی را نشانه گرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: متاسفانه در لایحه بودجه 94 برخی از دستگاه‌ها تا 200درصد رشد کرده، ولی بودجه نهادهای ارزشی چون ستاد اقامه نماز نه تنها رشد نداشته، بلکه با کاهش شدید همراه است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: امروز پرونده بیش از 400 دستگاه و مرکز فرهنگی کشور روی میز کمیسیون فرهنگی مجلس  است که نیازمند چند میلیون تومان کمک برای انجام رسالت‌های خطیر خود هستند.

وی در پایان اشاره ای هم به مذاکرات هسته ای کرد و گفت:  مذاکرات و توافقات با چند شرط تعیین شده از سوی رهبری همچون "حفظ عزت ایران"، یک مرحله ای بودن توافقات" و "برداشته شدن کل تحریم ها" قابل قبول است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha