جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
15

حوزه/ یکی از نیازهای امروز و فردای حوزه توجه به طرح تحول مورد نظر مقام معظم رهبری است و تکیه بر این طرح، آینده درخشانی را برای مدارس سطح کشور و تربیت طلاب عالم و آگاه به مسایل زمانه را به همراه دارد.

حجت الاسلام عبدالحسین نیسی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به سفر هیئتی از معاونت آموزش و امور حوزه های علمیه کشور به خوزستان، اظهار داشت: این برنامه در راستای بررسی طرح تحول و ارزیابی علمی اساتید مدارس صورت گرفته است.

وی با اشاره به جزئیات این طرح، گفت: هیئتی متشکل از مسئول اداره ارزیابی اساتید و دیگر مسئولان آموزش و امور حوزه های علمیه، جلسات متعددی را با مدیران مدارس علمیه، اساتید مطرح، مدیر حوزه علمیه و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار کردند.

معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه خوزستان، بازرسی از روندفعالیت های این معاونت را یکی دیگر از برنامه های این هیئت در سفر دو روزه به خوزستان اعلام کرد و افزود: هیئت اعزامی از قم، علاوه بر بازدید از مدارس علمیه، جلساتی با مدیران مدارس در راستای بررسی نظرات و پیشنهادات آنها در خصوص طرح تحول ساماندهی اساتید برگزار کردند که خوشبختانه بازخورد خوبی نیز به همراه داشت.

حجت الاسلام نیسی، با اشاره به طرح جامع تحول در حوزه های علمیه کشور، گفت: یکی از نیازهای امروز و فردای حوزه توجه به طرح تحول مورد نظر مقام معظم رهبری است و تکیه بر این طرح، آینده درخشانی را برای مدارس سطح کشور و تربیت طلاب عالم و آگاه به مسایل زمانه را به همراه دارد.

امنتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha