پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

حوزه/ به دنبال کسب موفقيت دو اثر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در بيست و سومين دوره كتاب برتر دانشگاهی طی مراسمی در 18 اسفندماه در محل پردیس علوم دانشگاه تهران تقدیر خواهدشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، كتاب "روش شناسی علوم انسانی نزد انديشمندان مسلمان» اثری از گروه فلسفه علوم انساني پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و كتاب "تحول نظام قضايی ايران در دوره پهلوی اول" اثر گروه تاريخ اسلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان آثار شايسته تقدير در بيست و سومين دوره كتاب برتر دانشگاهي 1393 معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، كتاب "روش شناسی علوم انسانی نزد انديشمندان مسلمان"، تأليف محمدتقی ايمان، دانيشار دانشگاه شيراز و احمد كلاته ساداتی است.

این گزارش می افزاید: در اين كتاب برای معرفی آرای انديشمندان سرشناس جهان اسلام كه در چند دهه اخير در حوزه علم دينی و به طور خاص، علم اسلامی فعاليت داشته يا به نوعی رهبری جريان‌های فكری مختلف دراين زمينه را در ميان انديشمندان جهان اسلام بر عهده داشته اند.

همچنين كتاب "تحول نظام قضايی ايران در دوره پهلوی اول (عصر وزارت عدليه علی اكبر داور)"، تأليف حسن زنديه، استاديار دانشگاه تهران است كه به بررسی تحولات ساختار عدليه و اقدامات انجام شده توسط علی اكبر داور بنيانگذار دادگستری نوين ايران می پردازد.

شايان ذكر است مراسم اختتاميه بيست و سومين دوره كتاب برتر دانشگاهي روز دوشنبه 18 اسفند از ساعت 9:30 تا 11:30 در دانشگاه تهران، پرديس علوم، سالن شهيد دهشور برگزار می شود و در آن از برگزيدگان آثار برتر دانشگاهی تجليل به عمل می آيد.

انتهای پیام   313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha