جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ابوالفضل بنی احمدی البرز

حوزه/ شبکه های ماهواره ای بسیاری در خصوص تهذیب، با هدف ایجاد شبهات جدید و تردید در اصل مهدویت، در حال فعالیت هستند و تنها جایی که می تواند به شبهه افکنی ها پاسخ دهد، حوزه علمیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی، در افتتاحیه کارگاه آموزشی مهدویت حوزه علمیه خواهران استان البرز، در مدرسه علمیه بقیع، بیان داشت: یکی از وظایف اصلی حوزه های علمیه، نیاز سنجی و پاسخگویی به نیازهای جامعه است، لذا طلاب باید پس از گذراندن دوره های آموزشی، جوابگوی سئوال ها و شبهات جامعه باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در عصر حاضر، موضوع انتظار و مهدویت است. که اذهان تشیع از هجوم شبهات گوناگون آن مصون نمانده و دشمن در صدد است با خدشه به اصل مهدویت، امید را از انسان ها بگیرد.

وی افزود: شبکه های ماهواره ای بسیاری در خصوص این موضوع، با هدف ایجاد شبهات جدید و ایجاد تردید در اصل مهدویت، در حال فعالیت هستند و تنها جایی که می تواند به شبهه افکنی ها پاسخ دهد حوزه علمیه است.

حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی ادامه داد: وجهه ای که از امام زمان(عج) در جامعه ترسیم می گردد، باید به سوی حقیقت آن سوق داده شود و این مهم وظیفه حوزه و حوزویان است.

حجت الاسلام محمد رضا عسگری، از کارشناسان حوزوی نیز در این کارگاه، به تبیین شیوه برگزاری کلاس ها و سرفصل های دوره پرداخت.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha