جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله مدرسی گفت پاکسازی تکریت و موصل از عناصر داعش نیازمند وقت بیشتر و مسؤولیت پذیری تمام ملت عراق است تا همه با قدرت برای دفاع از سرزمین خود به میدان بیایند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد تقی مدرسی در درس اخلاق هفتگی خود از تمام اقشار ملت عراق خواست به کمک نیروهای بسیج مردمی و مقاومت بشتابند و به میدان جنگ با داعش تروریست در تکریت و شهرهای دیگر عراق بیایند.

آیت الله مدرسی تاکید کرد روحانیون و طلاب حوزه های علمیه مسؤولیت بزرگ تری نسبت به اوضاع عراق و تشویق و ترغیب مردم به یاری نیروهای امنیتی و بسیج مردمی بر عهده دارند.

ایشان به مجاهدان جبهه های جنگ و خطوط مقدم هشدار داد که کاملا مراقب و هوشیار منازل و خیابان های مین گذاری شده توسط داعش باشند؛ چرا که تروریست های داعش پس از اینکه قدرت خود را از دست داده اند برای مواجهه با نیروهای قدرتمند بسیج و امنیتی چاره ای جز این حیله گری ها ندارند.

این عالم برجسته شیعی گفت: پاکسازی تکریت و موصل از عناصر داعش نیازمند وقت بیشتر و مسؤولیت پذیری تمام ملت عراق است تا همه با قدرت برای دفاع از سرزمین خود به میدان بیایند.

آیت الله مدرسی افزود: تمام مردم عراق باید با قدرت تمام قیام کنند و به مسؤولیت خود در مواجهه با اتفاقات و مشکلات عراق عمل کنند که در این صورت خواهند توانست معادلات را به سود خود تغییر دهند و زندگی شایسته و کریمانه و توام با آرامش داشته باشند.

ایشان افزود: افکار باطل مانند شرک و کفر از عدم توانایی برای مسؤولیت پذیری ناشی می شود و چنین انسانی می خواهد مسؤولیت خود را به دوش آسمان و زمین و کوه ها بیندازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha