شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید حسن ربانی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به ارتباط عمیق مردم و روحانیت، یادآور شد: این ویژگی تاریخی نباید نادیده گرفته شود و روحانیون باید در بین مردم زندگی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ربانی، امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در استان ایلام، با بیان اینکه اسلامیت نظام و ارتقای فرهنگ دینی مردم به روحانیت وابسته است، اظهار کرد: مرکز خدمات حوزه از سال 70 به فرمان مقام معظم رهبری شروع به فعالیت کرد و تاکنون اقدامات خوبی انجام داده، ولی در دوره جدید براساس مطالعات و نیازسنجی رویکرد خدمات رسانی را به سمت هدفمند سازی سوق داده است.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان اینکه اگر حوزه برای دستیابی به اهداف به مسائل نرم افزاری و سخت افزاری نیاز دارد، تصریح کرد: بخش نرم افزاری، طلاب و روحانیون و جذب طلبه های جدید است و بخش سخت افزاری نیز خدماتی است که مرکز خدمات ارائه می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه از 4 محور حوزه علمیه برادران، خواهران، جامعة المصطفی و مدارس اهل سنت تشکیل شده و مرکز خدمات تمامی این محور های را تحت پوشش قرار می دهد.

وی ادامه داد: زندگی با شهریه بسیار سخت است و این امر خدمات رسانی را ضروری می سازد که حداقل های معیشتی برای طلاب فراهم شود.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با اشاره به خدماتی که مرکز خدمات به جامعه هدف ارائه می کند، ابراز داشت: بیمه پایه و تکمیلی، بیمه سلامت، صندوق قرض الحسنه، کمیسون خدمات ویژه، مسکن و ... برخی از خدماتی است که به طلاب و روحانیون ارائه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با اشاره به ارتباط عمیق مردم و روحانیت، یادآور شد: این ویژگی تاریخی نباید نادیده گرفته شود و روحانیون باید در بین مردم زندگی کنند.

انتهای پیام313/30

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha