پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبلیغ فامیلی

حوزه/معاون تبلیغ مؤسسه امیر بیان از برگزاری همایش آموزش تبلیغ در خانواده و اقوام، در آستانه ایام فاطمیه(س) خبر داد.

حجت الاسلام محمد هادی صالح پرور، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  با اعلام این خبر گفت:  این همایش در راستای عمل به توصیه تبلیغی قرآن کریم که ما را نسبت به تبلیغ دینی در میان خانواده و اقوام خود ملزم می کند، برگزار می گردد.

وی با بیان این که تبلیغ های ما باید سمت و سوی قرآنی داشته باشد، خاطرنشان ساخت: برخی طلاب که در مناسبت های تبلیغی به فعالیت های فرهنگی و دینی می پردازند، از اقوام خود غافل می شوند که این مسئله آسیب هایی را به همراه دارد.

معاون تبلیغ مؤسسه امیر بیان با بیان این که ما نسبت به خانواده و فامیل خود مسئولیت داریم، تصریح کرد: مؤسسه امیر بیان در این راستا، تبلیغ در میان خانواده و خویشاوندان را ساماندهی و در میان  1000 طلبه تبیین کرد؛ پس از انجام کارهای پژوهشی جزوه ها و متون درسی تدوین و در اختیار طلاب قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری این همایش یک روزه در 21 اسفند ماه جاری گفت: این همایش در دو نوبت صبح و عصر با حضور اساتید و فضلای حوزه و 200 نفر از طلاب مؤسسه امیر بیان برگزار شد که آموزش هایی در قالب جزوه، سخنرانی، میز گیرد و کارگاه آموزشی به طلاب ارائه شد.

*بزرگان دین از ارشاد دینی اقوام خود غافل نبودند

حجت الاسلام صالح پرور با بیان این که تبلیغ در میان خانواده و فامیل علاوه بر سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) در

میان بزرگان حوزه، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیز فراوان دیده می شود، تصریح نمود: بر اساس

آموزه های ارائه شده تلاش می شود گام مهمی در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و جلوگیری از بروز آسیب های دینی و اجتماعی در جامعه برداشت.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha