جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: باید جامعه را برای پذیرش انتظار مهدویت آماده کرد تا در هر زمان آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» معظم له امروز در دیدار اعضای برگزاری یازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت اظهارداشتند: مهدویت از موضوعات حساس جامعه است و امروز این موضوع در بین سایر موضوعات از شاخص خاصی برخوردار است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: توجه به مسئله مهدویت، نجات جامعه از انحرافات و گمراهی را به همراه دارد، بنابراین باید در جامعه دینی اهمیت این موضوع تبیین شده و به عنوان یک ضرورت بیان شود.

معظم له اظهار داشتند: اهل بیت علیهم السلام در طول حضورشان در بین مردم از مظلومیت خاصی برخوردار بود و حضرت مهدی (عج) نیز این گونه است، قطعا ارشاد و راهنمایی شما می تواند مظلومیت اهل بیت(ع) را کاهش دهد.

ایشان گفتند: جامعه اسلامی نتوانسته به درستی حق حضرت ولی عصر(عج) را به اجابت برساند و همچنین نتوانسته حضرت را خوب بشناسند و اهالی علم نیز نتوانسته اند این حقیقت را در جامعه معرفی کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: حضرت ولی عصر (عج) مانند جدشان علی علیه السلام از جمیع صفات انبیاء برخوردار هستند، علم ، کمال، صبر در تک تک انبیاء بوده و این عوامل یکجا در حضرت علی علیه السلام جمع شده است.

ایشان خاطر نشان ساختند: بعد از ظهور ولی عصر (عج) همه موجودات در ید قدرت او خواهند بود، همانطور که حضرت سلیمان(ع) بر حیوانات تسلط کامل داشتند، حضرت نیز اینگونه است، ولی بعضی که دارای ایمان قوی نباشند دچار شک و تردید خواهند شد.

معظم له گفتند: انتظار فرج افضل اعمال است و این موضوع مهمی است که باید جامعه مهدوی را برای پذیرش آن آماده کرد تا در هر زمان آمادگی لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha