سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله امینی

حوزه/ عضو تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت تلاش براي ايجاد فضاي نقد سالم وسازنده در جامعه گفت: بايد فضايي فراهم شود تا مردم در چارچوب قانون نسبت به ارائه انتقادات خود اقدام كنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آيت الله اميني در ديدار استاندار قم ، طي سخناني سفر هيئت دولت به قم را بسيار خوب و مثبت ارزيابي كرد و گفت: اين سفر بايد زمينه اي براي حل مشكلات قم باشد.

وي با بيان اينكه تغييرات در توسعه و پيشرفت استان بايد براي مردم ملموس باشد افزود: مردم قم بايد تاثيرات و نتايج اين سفر را در بهبود شرايط زندگي توسعه استان مشاهده كنند.

آيت الله اميني انتقال آب شرب، ساخت بيمارستان مجهز، و قطار سريع السير را از جمله نيازهاي مهم قم دانست و تصريح كرد: اميدواريم هرچه زودتر شاهد رفع اين مشكلات باشيم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنين ضرورت تلاش براي ايجاد فضاي نقد سالم وسازنده در جامعه را مورد توجه قرار داد و افزود: بايد فضايي فراهم شود تا مردم در چارچوب قانون نسبت به ارائه ي انتقادات خود اقدام كنند.

استاندار قم نيز در اين ديدار با اشاره به سفر كاروان تدبير و اميد به قم، از استقبال گرم و حمايت مراجع عظام تقليد و حوزويان از رئيس جمهور و دولت قدرداني كرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha