پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مکارم دفتر تبلیغات

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی چاپ موسوعه شهید ثانی را از اقدامات خوب و ماندگار دفترتبلیغات اسلامی دانستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید در دیدار رئیس دفترتبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان این دفتر با تقدیر از احیای تراث اسلامی توسط دفترتبلیغات اسلامی گفتند: چاپ موسوعه شهیدثانی از اقدامات خوب و ماندگار است.

ایشان  با بیان اینکه یکسری از کارها روزمره است و حتی اگر خیر هم باشد آثارش باقی نمی ماند افزودند: چاپ آثاری همچون موسوعه شهیدثانی که خیرات بسیاری دارد از اقداماتی است که اثرات آن باقی می ماند.

این مرجع تقلید همچنین با تقدیر از تصمیم دفترتبلیغات اسلامی در خصوص احیای آثار سایر بزرگان وعالمان دینی وتهیه برنامه ای 10 ساله در همین خصوص گفتند: باید این برنامه با رعایت معیارها و اولویت ها تهیه شود.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی  خطاب به رئیس و مسئولان دفترتبلیغات اسلامی خاطرنشان کردند: بحمدالله موفق هستید و برای مزید توفیقاتتان همواره دعا می کنیم.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی "رئیس دفترتبلیغات اسلامی" به ارائه گزارشی در خصوص احیای تراث اسلامی در دفترتبلیغات اسلامی پرداخت و از چاپ آثار شیخ بهایی در 20 جلد به همت دفترتبلیغات اسلامی در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به تدوین برنامه ای 10 ساله برای احیای تراث اسلامی گفت: هدف از برگزاری این دیدار ها، مشورت گرفتن از مراجع و بزرگان دین برای اولویت بندی در زمینه احیای تراث اسلامی است و بیانات ایشان موجب دلداری همه مسئولین و کارکنان در دفترتبلیغات اسلامی است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha