جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه

حوزه/ امام جمعه قم حضرت زهرا سلام الله علیها را الگوی بشریت معرفی کرد و گفت: امید است همه ما با تأسی از وجود مبارک این بانو، در مسیری ولایت مداری و حراست از مرزهای اسلامی حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دست آوردهای آستان مقدس در جمع خبرنگاران گفت: آغاز و پایان سال 93 با نام مبارک حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و آغاز سال 94 به نام این بانو را به فال نیک می گیریم.

وی حضرت زهرا سلام الله علیها را الگوی بشریت معرفی کرد و گفت: امید است همه ما با تأسی از وجود مبارک این بانو، در مسیری ولایت مداری و حراست از مرزهای اسلامی حرکت کنیم.

امام جمعه قم با اشاره به فعالیت نمایشگاه دست آوردهای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در سال جدید تصمیم گرفته شده گوشه ای از تلاش ها و اقدامات انجام شده در آستان مقدس در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران در معرض دید عموم  قرار گیرد تا همگان با معارف حضرت معصومه سلام الله علیها و خدمات ارائه شده از سوی خادمان آشنا شوند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با اشاره به آمادگی مجموعه خادمان حرم جهت پذیرایی از زائران و مجاوران در ایام نوروز خاطرنشان کرد: تلاش آستان مقدس خدمت رسانی به زائران بانوی کرامت با حداکثر ظرفیت می باشد.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha