چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی

امام جمعه قم گفت: با وجود مزار مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در قم این ظرفیت در اختیار ما قرار گرفته ،باید به اندازه توانمان سهم خود را ایفا نماییم تا فرهنگ اهل بیت علیهم السلام را به همگان معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین  سید محمد سعیدی، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه شهرک معارفی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: امید می رود از برکت نام این بانو، الگوی ولایت مداری در جامعه ترویج یافته و جامعه از برکات آن بهره مند شود.

وی با بیان این که قم، مزار بانوی بزرگواری از اهل بیت علیهم السلام است، افزود: ما باید بدانیم که هدف از حضور در حرم اهل بیت علیهم السلام تنها زیارت نیست؛ بلکه معرفت یافتن به آموزه های معصومین علیهم السلام است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام با اثر بخش دانستن زیارت معصومین علیهم السلام گفت: این زیارت ارزشمند است، ولی کافی نیست؛ به این معنی که رسالت این اماکن مقدسه، این است که مردم در چنین مکان هایی با فرهنگ اهل بیت علیهم السلام آشنا شوند.

وی ادامه داد: با وجود مزار مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها این ظرفیت در اختیار ما قرار گرفته از این رو باید به اندازه توانمان سهم خود را ایفا نماییم تا فرهنگ اهل بیت علیهم السلام را به همگان معرفی کنیم.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha