شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 346865
۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
احمد پهلوانی هرمزگان

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان هرمزگان از اعلام فراخوان طرح «منابر فاطمی» در گستره ملی توسط این مجموعه خبر داد.

 حجت‌الاسلام احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری حوزه، گفت: این دبیرخانه به منظور تبیین سیره حضرت زهرا(س)، اقدام به طراحی و اجرای طرح بزرگ «منابر فاطمی» در سراسر کشور کرده است.

وی با بیان اینکه فراخوان در دو بخش عموم و ویژه علما، طلاب و سخنوران می‌باشد افزود: ترویج معارف غنی اهل بیت(ع) خاصه حضرت زهرا(س)، بازخوانی فرهنگ فاطمی و تبیین سیره آن حضرت، حضور پرشور جوانان همراه با شعور در مراسم فاطمی و تولید محتوا و غنی‌سازی محتوایی منابر از جمله اهداف اجرای این طرح است.

حجت‌الاسلام پهلوانی ادامه داد:در  این طرح، مستمعین، باید چکیده سخنرانی‌هایی که درباره حضرت زهرا(س) تاکنون شنیده‌اند و سخنرانان نیز چکیده مطالب ارائه شده در سخنرانی‌های خود را در قالب فایل Word حداقل 2 و حداکثر 4 صفحهA4 خلاصه و ارسال کنند.

حجت الاسلام پهلوانی با اشاره به اینکه نوآوری در انتخاب موضوع امتیاز ویژه دارد، اضافه کرد:هر نفر می‌تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال کند.

وی افزود: سخنرانی درباره موضوعاتی نظیر؛ خانواده از منظر حضرت زهرا(س)، وظایف زن با توجه به الگوهای رفتاری آن حضرت، حجاب و عفاف فاطمی، اقتصاد مقاومتی(رزق حلال، کار و تلاش، انفاق و....)، از امتیاز ویژه‌ای برخوردار خواهند بود.

این مقام مسئول،  با بیان اینکه در هر بخش از شش چکیده برتر تجلیل خواهد شد، ابراز کرد: چکیده‌های منتخب با نظر هیئت داوران در قالب کتاب انتشار خواهد یافت.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان آخرین مهلت ارسال آثار را حداکثر تا تاریخ 9/2/94 مصادف با 10 رجب المرجب(ولادت با سعادت امام جواد (ع)) اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی بندرعباس، بلوار پاسداران، نرسیده به سه راه هتل هما، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری استان هرمزگان و یا نشانی اینترنتی manaberefatemi94@gmail.com ارسال کنند.

حجت الاسلام پهلوانی یادآورشد: افراد علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 07633555185_07633555186 تماس حاصل نموده و یا به نشانی www.sajjadeh.com مراجعه کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha