جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فرخ فال

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: تعامل دو سویه بین دولت و ملت می‌تواند مشکلات کشور را به یک فرصت جدی برای کشور تبدیل کند و موجب می شود تا یک موضع قاطع در خارج از کشور بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به انتخاب شعار سال " دولت، ملت، همدلی و همزبانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: این شعار از سوی رهبر انقلاب بر اساس شرایط موجود کشور و شرایط بین‌المللی و کشورهای هم‌جوار ما انتخاب شده است.

وی با بیان این اینکه وضعیت داخلی کشور ما در گرو تعامل دو سویه بین دولت و ملت است گفت: کشور ما از لحاظ بین‌المللی در شرایط خاصی قرار دارد و با چالش‌ها، مباحث و خصوصاً استکبار جهانی رو به رو است و این تعامل صحیح بین دولت و ملت و اعتماد سازی توسط دولت و رفع چالش‌های جدی مردم می‌تواند نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کند.

مدیر حوزه علمیه استان قم بر نقش بسیار مهم تعامل مردم با دولت اشاره کرد و افزود: اگر مردم به نقش صحیح امت اسلامی در برابر دولت عمل نکند دولت نمی‌تواند در امور خود و در سیاست‌هایی که در قبال شرایط بین‌الملل در پیش دارد با قوت عمل کند.

وی تصریح کرد: تعامل دو سویه بین دولت و ملت می‌تواند مشکلات کشور را به یک فرصت جدی برای داخل تبدیل کند و موجب شود که کشور یک موضع قاطع در خارج از کشور بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال ابراز داشت: تعامل بین دولت و ملت نقش سازنده‌ای در کشور دارد و اگر در کنار این تعامل دو سویه همدلی و همزبانی بین این دو قشر تحقق پیدا نکند آنگاه منفذهایی در کشور پیدا می‌شود که دشمن با نفوذ از طریق این منفذها می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های کشور دخالت کرده و موجبات زحمت کشور را فراهم کند.

وی مطرح کرد: از یک سو دولت باید با صلابت و با قدرت و از سوی دیگر ملت با اعتماد به نظام و دولت اسلامی قدم‌های جدی را در مسیری که رهبری فرمودند بردارند.

مدیر حوزه علمیه قم با بیان اینکه شعارهای مربوط به سال‌های گذشته در سایه این تعامل تحقق می‌یابد گفت: رفع دغدغه‌های رهبری در مورد فساد اقتصادی و پیروزی‌ها در مذاکرات بین‌المللی در گرو این تعامل اتفاق خواهد افتاد و اگر مذاکره کنندگان در میز مذاکره با دشمنان قسم خورده انقلاب از پشتیبانی ملت مطمئن باشند با قدرت حرف خود را خواهند زد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: دولتمردان با توجه به اعتمادی که مردم به آن‌ها دارند مرعوب دشمنان پوچ نخواهند شد و در برابر آن‌ها ایستادگی خواند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال با بیان اینکه رهبری در ابتدای سال دو موضوع موفقیت نظام اسلامی و پیروزی در مذاکرات را مطرح کردند گفت: امیدوارم که دولتمردان و ملت شهیدپرور که همواره در همه فرصت‌ها نقش خود را ایفا کرده‌اند با پیروی از پیام‌های رهبری و با الهام گرفتن از همه زوایای ارزشمند نکات حضرت آقا سال بسیار خوبی را داشته باشند و بتوانند در پایان سال به آن اهدافی که ترسیم کرده‌اند نائل یابند.

انتهای پیام313/30

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha