جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام رحیمی خمینی شهر

امام جمعه خمینی شهر با اشاره به انتخاب شعار سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: برای اجرایی شدن این شعار همه موظفند اقدام کنند چراکه این شعار با امنیت، استقلال و پیشرفت کشور در ارتباط است.

حجت الاسلام عباس رحیمی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان درباره نام‌گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب، ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت در حال خدمت است، نظر رهبر معظم انقلاب نیز بر این است که نکات مثبت دولت نیز بیان و دیده شود و تنها به ایرادات دولت نپردازیم.

وی افزود: اگر دولت ایرادی هم دارد بیان آن برای تخریب دولت نباشد چراکه تضعیف دولت به صلاح کشور نیست و دولتی می تواند در مذاکره و دیگر عرصه ها با غربی ها مقابله کند که قوی باشد.

امام جمعه خمینی شهر تصریح کرد: به همین دلیل منتقدین  باید به گونه ای انتقاد کنند که مسئولان دل سرد نشده و در کار خود موفق باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تضعیف نظام یک «منکر» و تقویت نظام یک «معروف» است، هدف رهبر معظم انقلاب از این شعار این است که همه، درهای تضعیف و بهانه جویی را بسته و در آرامش  انتخابات برگزار گردد، لذا اعتماد متقابل میان دولت و ملت می تواند این آرامش را ایجاد کرده و چالشها و برنامه ریزی های دشمن در این زمینه را خراب کند.

حجت الاسلام رحیمی بیان کرد: برای اجرایی شدن این شعار همه موظفند اقدام کنند چراکه این شعار با امنیت، استقلال و پیشرفت کشور در ارتباط است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha