جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 347049
۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
تبلیغ در مدارس

حوزه/ نوجوانان و جوانان از حضور روحانیت در مدارس و مراکز آموزشی استقبال می کنند و باید از این فرصت در راستای تحکیم اعتقادات آنان استفاده کرد.

حجت الاسلام فرجی، از روحانیون طرح هجرت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز بیان کرد: در راستای اجرای طرح حضور روحانیون و طلاب در مدارس شهر شیراز، از طریق معاونت تبلیغ حوزه علمیه فارس، به دبیرستان شبانه روزی شهید بهشتی این شهر اعزام شدم و با بر پایی نماز جماعت ظهر و عصر و  مغرب و عشاء در مکان نمازخانه این دبیرستان، کار خود را شروع کرده و پس از استقبال دانش آموزان به بیان احکام در بین نماز های برگزار شده پرداختم.

وی ادامه داد: با دیدن روحیه مذهبی در بین دانش آموزان، اقدام به راه اندازی یک هیئت عزاداری کرده و با اجرای برنامه های فرهنگی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و مشاوره در زمینه های تحصیلی، اعتقادی و ... فعالیت خود را به صورت جدی ادامه دادم.

این روحانی طرح هجرت، برگزاری حلقه های معرفت، گفتمان های دینی و کلاس های، قرآن، اخلاق و دعوت از اساتید برجسته و ... را از دیگر برنامه های فرهنگی در دبیرستان شبانه روزی شهید بهشتی شیراز اعلام کرد.

حجت الاسلام فرجی در با اشاره به ضرورت حضور طلاب و روحانیون در مدارس، گفت: نوجوانان و جوانان از حضور روحانیت در مدارس و مراکز آموزشی استقبال می کنند و باید از این فرصت در راستای تحکیم اعتقادات آنان استفاده کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha