جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهیان نور

حوزه/ این مسأله که جوانان و نوجوانان بفهمند که آرامش امروز ما مدیون رشادت ها و ایستادگی های جوانان دیروز است، خود نکته مهمی بوده و باید طلاب جوان نیز با حضور در جمع جوانان حاضر در کاروان های راهیان نور به تبیین سیره شهدا بپردازند.

حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور، مدیر مدرسه آل طیب اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به نقش اردوهای راهیان نور در فرهنگ سازی جوانان اشاره کرد و افزود: راهیان نور وسعت معنایی بسیاری با خود به همراه دارد که باید از آن بهترین بهره برده شود.

وی با بیان این که روحیه مقاومت و ایستادگی پس از پایان جنگ با اردوهای راهیان نور حفظ شد، اظهار داشت: خیلی ها تصور می کردند پس از پایان جنگ باید آن دوران فراموش شود اما شرایط و اوضاع جهان این درس را به ملت ها آموخت که فرهنگ مقاومت نیاز همیشه انسان هاست.

 مدیر مدرسه علمیه آل طیب اهواز با بیان این که فرهنگ دفاع مقدس و ارزش های اسلامی باید سینه به سینه به نسل های بعد منتقل شود، گفت: اردوهای راهیان نور الگو دهی مناسب برای دوران کنونی است که باید ادامه یابند.

حجت الاسلام رجب پور در ادامه سخنان خود بیان داشت: در دوران کنونی با برگزاری اردوهای راهیان نور جوانان بسیاری در مسیر صحیح قرار می گیرند و خود را با آموزه های اسلامی تطبیق می دهند.

وی با بیان این که برپایی اردوهای راهیان نور درس های بسیاری با خود به همراه خواهد داشت، گفت: این مسأله که جوانان و نوجوانان بفهمند که آرامش امروز ما مدیون رشادت ها و ایستادگی های جوانان دیروز است، خود نکته مهمی بوده و باید طلاب جوان نیز با حضور در جمع جوانان حاضر در کاروان های راهیان نور  به تبیین سیره شهدا بپردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha