سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام زاده ابراهیم و احمد(ع)

حوزه/به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، همایش «دشمن‌شناسی» در امامزاده ابراهیم و امامزاده احمد (علیهاالسلام) با حضور صاحب نظران، کارشناسان و عموم شهروندان و مسافران شهر کریمه اهل بیت (علیهاالسلام) طی روزهای آتی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر افزود: روز دقیق این همایش ها هنوز مشخص نیست، با این حال برنامه ریزی دقیق برای برگزاری آن در هفته پیش رو صورت گرفته است.

مهدی قائم پناه ادامه داد: با توجه به منویّات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه، بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند و برای این منظور، لازم است تا برنامه‌هایی با محوریت جوانان و قشر تحصیل‌کرده در این اماکن مقدس برگزار شود، در همین راستا انتظار می رود طیف بیشتری از مردم در این برنامه‌ها شرکت کنند.

وی گفت: استقبال از برنامه‌هایی که تاکنون در بقاع متبرکه قم برگزار شده، مسئولان فرهنگی این مکان‌ها را بر آن داشته که با استفاده از فرصت تعطیلات نوروزی و با توجه به اینکه تعداد زیادی از زائران و گردشگران در قم حضور دارند، سلسله برنامه‌هایی را با محوریت بهار فاطمی در آستان مقدس امامزادگان تدارک ببینند.

قائم پناه بیان داشت: از جمله این برنامه‌های فرهنگی که در راستای فرمایشات رهبری برگزار خواهند شد، همایش «دشمن‌شناسی»، با حضور کارشناسان حوزوی و دانشگاهی است طی روزهای آینده در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و احمد(ع) برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مضجع شریف این دو امامزاده واجب‌التعظیم با حضور اقشار مختلف مردم و در ایام فاطمیه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha