پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمود فقیهی - اصفهان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت، نخستین گام و شرط لازم برای پیروزی و موفقیت نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام سید محمود فقیهی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به شعار دولت و ملت، همدلی و هم زبانی"، اظهار داشت: هماهنگی و همدلی دو عنصر اساسی در نظام جمهوری اسلامی شامل "مردم" و "مسئولان" سبب موفقیت و پیروزی نظام اسلامی خواهد شد و اگر مردم و مسئولان با یکدیگر همدل نباشند، زمینه توطئه دشمن فرهم می شود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تاثیر قدرت مردم در نظام های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: دشمن در پی آن است میان مردم که از ارکان اصلی قدرت نظام جمهوری اسلامی محسوب می شوند و مسئولان، با ترفندهای مختلف تفرقه و جدایی بیاندازند.

وی افزود: به دلیل این که انسجام میان مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر شود، مقام معظم رهبری در سال جدید به عنوان همدلی میان مردم و دولت نامگذاری کردند.

حجت الاسلام فقیهی تصریح کرد: شعار سال جاری در راستای بحث اقتصاد مقاومتی است، بنابراین اگر بخواهیم در این عرصه و دیگر زمینه ها پیشرفتی حاصل شود، باید میان مردم و مسئولان نظام همدلی وجود داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان  در پایان تاکید کرد: دولتمردان نباید خود را حاکم بر مردم بدانند، بلکه باید این فرهنگ در آنها  تقویت شود که مسئولان نظام خادم مردم هستند. اگر این تفکر سرلوحه کار آنها قرار بگیرد قطعا مردم نیز در راستای تحقق اهداف نظام فعالیت می کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha