پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام آقا تهرانی

حوزه/استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: در دنیایی که هجمه های گسترده نسل جوان جامعه اسلامی ما را هدف گرفته است باید با خلاقیّت و نوآوری جوانان را با معارف اسلامی آشنا و نسبت به هجمه ها هوشیار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه « شهرک معارفی بهشت بانو» ضمن تقدیر از دست اندرکاران این نمایشگاه فرهنگی تصریح کرد: جامعه امروز ما به ویژه نسل جوان و نوجوان نیازمند برپایی نمایشگاه های فرهنگی با رویکردی دینی و اعتقادی هستند.

وی افزود: دشمن همه تلاش و سرمایه خود را برای تهی ساختن نسل جوان از تقوا و معرفت الهی گسیل ساخته است و هوشیاری و آگاه ساختن مردم از این هجمه وظیفه همگان است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه بهشت بانو سبب جذب و رغبت جوانان، نوجوان و خردسالان به معارف اسلامی می شود به همین دلیل چنین نمایشگاه هایی باید در کشور افزایش یابد.

لازم به ذکر است، نمایشگاه «شهرک معارفی بهشت بانو» از 28 اسفند 93 تا پایان تعطیلات فروردین از ساعت 8 تا 13 و 16 تا 22 در شبستان بزرگ حضرت نجمه خاتون سلام الله علیها پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.
انتهای پیام   313/17
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha