جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد پهلوانیان

حوزه/ متاسفانه حضور افراد غیر متخصص در نقش روحانیون، در کارهای تولیدی سیما و سینما واقعیت بسیار تلخی است که در برخی از کارهای پخش شده از رسانه ملی دیده می شود.

رئیس سابق دانشکده  صدا و سیمای قم  در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خصوص تربیت طلاب توانمند برای ورود به عرصه بازیگری و نظارت بر ایفای نقش افراد در سریال ها و فیلم ها به عنوان روحانی  اذعان داشت: متاسفانه حضور افراد غیر متخصص در نقش روحانیون، در کارهای تولیدی سیما و سینما واقعیت بسیار تلخی است که در برخی از کارهای پخش شده از رسانه ملی، دیده می شود.

پهلوانیان افزود: درتولیدات سیما برای نقش های تخصصی همچون افراد نظامی،  اشخاصی از آن صنف تمام حرکات بازیگر را زیر نظر قرار می دهند، اما متاسفانه در بخش حوزه و روحانیت، چنین امری نداریم، به عبارت دیگر چه در بعدتاریخی و چه در تولیدات معاصر این گونه نظارت ها در خصوص نفش هایی که قرار است به یک روحانی اختصاص یابد، به چشم نمی خورد.

وی تصریح کرد: در راستای رفع این دغدغه و مشکل، اقدام هایی شروع شده و حتی چندین جلسه  در جامعه مدرسین و برخی از معاونت های حوزه انجام گردیده که امیدواریم به ساز و کاری نهایی برای نظارت بر ایفای نقش روحانیون و شخصیت شناسی افرادی که قرار است در فیلم‌ها و سریال‌ها بازی کنند، برسیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha