جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 347147
۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
1

حوزه/به همت بخش نوجوانان نمایشگاه «شهرک معارفی بهشت بانو»، آسیب ها و تهدیدهای فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بررسی می شود.

مدیر محتوای بخش نوجوانان این نمایشگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: با توجه به گسترش روزافزون فضای مجازی و آسیب های جدّی آن برای نسل جوان، بخش نوجوانان نمایشگاه بهشت بانو با حضور کارشناسان و صاحبنظران این فناوری مصادیق خوب و بد استفاده از فضای مجازی را برای نوجوانان حاضر در نمایشگاه تشریح می کنند.

سید امین علمداری، درباره اقدامات انجام شده در غرفه پسران نوجوان اظهار داشت: یکی از ویژگی های غرفه پسران نوجوان این است که معضلات نوجوان پسر در زمینه های مدگرایی و فضای مجازی را به وسیله اِلِمان ها و طراحی های جذاب برای مخاطب روشن سازی می کند.

مدیر محتوای غرفه پسران نوجوان بیان کرد: در غرفه پسران نوجوان مصادیق خوب و بد استفاده از فضای مجازی به نوجوان آموخته می شود.

وی افزود: گروهی از نوجوانان برخی از مسائل مربوط به اینترنت را بد نمی دانند و فکر می کنند که کار درستی را انجام می دهند ولی در غرفه پسران نوجوان مصادیق اینترنت روشنگری می شود.

مدیرمحتوای غرفه پسران نوجوان عنوان کرد: نوجوانان در غرفه پسران نوجوان با فضای فکری، نمادهای دشمنان و فضای مجازی آشنا می شوند و این اتفاق سبب می شود که نوجوان با آگاهی به سمت فضای مجازی بروند.

علمداری خاطرنشان کرد:این برنامه در بخش غرفه پسران جوان هر روز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha