پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام پوراکبر

حوزه / مدیر حوزه علمیه شهرستان بابل اظهار داشت: عربستان در این جنایت­به عنوان ژاندارم منطقه همانند حکومت پهلوی برای غربیها و اسرائیل است و به دنبال خوش خدمتی برای آنها است و بازنده اصلی میدان هم خود عربستان و حکومت های عرب منطقه خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین پوراکبر، ­در­گفتگو با خبر­نگار گروه استان ها خبرگزاری«حوزه»، از تحولات اخیر در یمن که بدست خود مسلمانان و در دنیای اسلام ­رقم خورده ابراز تأسف کرد و آن را یک توطئه غربی اسرائیلی دانست.

مدیر حوزه علمیه شهرستان بابل اظهار داشت: متأسفانه در این فتنۀ به وجود آمده حکومت های دست نشاندۀ عرب منطقه مانند عربستان پیش تاز میدان شده و گوی سبقت در جنایت و برادر کشی را ازدیگران ربوده اند.

حجت الاسلام و المسلمین پوراکبر ابراز داشت: عربستان در این حادثه و جنایت به عنوان ژاندارم منطقه همانند حکومت پهلوی برای غربیها  و اسرائیل است و به دنبال خوش خدمتی برای آنها است و در این صحنه هیچ سودی نخواهد برد و بازنده اصلی میدان هم خود عربستان و حکومت های عرب  منطقه خواهند بود.

مدیر حوزه علیمه شهرستان بابل خاطر نشان ساخت: پادشاه عربستان در این همرایی با صهیونیزم از خود هیچ اختیاری ندارد چون دست نشانده و مزدوری بیش نیست و تنها به فکر این است که با خواسته های اسرائیل مخالفت کند.

 وی افزود: وقایع و اتفاقاتی که در سوریه و لبنان به وجود آمده نشان این حقیقت است که گروه مقاومتی چون انصار الله مانند حزب الله است که برگرفته از انقلاب ایران و مقاومت و نهضت امام حسین(ع) است و  قطعا با چنین نیرویی هیچ دشمنی به اهداف خود نخواهد رسید چون خدا بزرگترین یاری کننده  این گروها است.

انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha