جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 347152
۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
بهشت بانو

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت: با توجه به تجربه نخست راه اندازی نمایشگاه "شهرک معارفی بهشت بانو" دومین نمایشگاه را کاملاً مفهومی و با رویکردی معارفی راه اندازی کرده ایم.

حجت الاسلام سید محمد صادقی آرمان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: نمایشگاه «شهرک معارفی بهشت بانو» به همت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از 28 اسفندماه "با شعار رسم زندگی ، فرصت بندگی" ، ارایه الگوی سبک زندگی ، آموزه های اسلامی و معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: این نمایشگاه امسال با رویکرد متفاوتی نسبت به سال های گذشته و با محوریت و موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی و در قالب 7 بخش نوجوانان پسر، نوجوانان دختر، کودکان پسر، کودکان دختر، خردسالان و والدین در یک فضای کلی و اختصاصی خدمات ارزشمندی را ارائه می دهند.

 حجت الاسلام صادقی آرمان، با اشاره به استقبال خوب زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) از نمایشگاه تصریح کرد: نیاز سنجی و شناسایی دغدغه مردم و ارائه پاسخی شایسته و متناسب با نیاز مخاطبان به همراه فضاسازی و بکارگیری نور مناسب ویژگی ممتاز این نمایشگاه معارفی نسبت به سالهای گذشته و عناوین مختلف است.

وی همچنین با بیان اینکه مساله سبک زندگی و مفاهیم دینی مربوط به آن، در بخش خردسالان و کودکان در قالب بازی به مخاطب ارایه شده است ، افزود: در بخش نوجوانان پسر نیز در زمینه ارتباط یک نوجوان پسر با خود، جامعه، دیگران، اجتماع و امام زمان (عج)برنامه های خوبی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در بخش نوجوانان دختر نیز گفت و گو با مستبصرین کشورهای مختلف و همچنین پرده خوانی شهیدان، نمایش و بحث الگوی تعالی دختران با هنرهای خانگی و برخی از بازی های دخترانه و همچنین کتابت و تدبر در قرآن از جمله برنامه های خاص به شمار می رود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: در قسمت والدین نیز بحث ازدواج و فرزند آوری از مهمترین موضوع عاتی است، که در قالب کارگاه و مشاوره به زوجین ارایه می شود.

حجت الاسلام صادقی همچنین با بیان اینکه در این نمایشگاه هر شب ساعت 21 با یکی از شخصیت ها و چهره های شناخته شده کشور گفت و گو صمیمانه صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: شخصیت هایی همچون فرج الله سلحشور، غدیری ابیانه، حجت الاسلام آقایی معروف به آخوند چینی و همچنین جهانگیر الماسی و محمد رضا سرشار، عصام العماد و همچنین برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی  از جمله این میهمانان بودند.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه تا 13 فروردین همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 16 تا22دایر است.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha