پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
هاشم منقاره

حوزه/ رئیس شورای رهبری جنبش التوحید لبنان در توصیه ای راهبردی به رهبران و مبارزان فلسطینی گفت که از ورود به درگیری های منطقه ای پرهیز کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ هاشم منقاره رئیس شورای رهبری جنبش التوحید لبنان به برادران فلسطینی خود توصیه کرد خود را وارد درگیری های منطقه ای نکنند.

شیخ منقاره تصریح کرد: از رهبران و مبارزان فلسطینی می خواهم مساله فلسطین را وارد درگیری های منطقه ای نکنند زیرا فلسطین،  همیشه مساله اصلی دنیای اسلام است و برادران فلسطینی باید عمق مساله را به خوبی درک کرده و موضع گیری های محکمی در این زمینه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: تحولات منطقه ای نیز باید به سمت آزادسازی فلسطین باشد و تمام دغدغه افراد، از بین بردن رژیم صهیونیستی باشد نه اینکه برادران فلسطینی، خودشان را درگیر مسائل منطقه ای کنند.

یادآور می شود برخی گروه های فلسطینی، در بحران سوریه که از حدود 4 سال قبل آغاز شد، در دام تفرقه افکنی طائفه ای از سوی آمریکایی ها افتادند و خودشان را وارد این بحران کردند که بعد از مدتی از عملکرد خود پیشمان شدند.

در چند روز گذشته نیز که بحران یمن بالا گرفته است و کشور عربستان با حمایت آمریکا، حمله به مردم یمن را آغاز کرده است، برخی گروه های فلسطینی در این زمینه وارد شدند و موضعگیری کردند که به نظر می رسد اظهارات شیخ منقاره در همین راستا است و آنها را از ورود به این موضوع بر حذر داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha