جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آرامش بهاری

حوزه/مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه موفقیت طرح آرامش بهاری در نوروز فاطمی امسال قابل قیاس با گذشته نیست گفت: الحمدلله رضایت‌مندی عمومی از اجرای موفقیت‌آمیز طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شعبانی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از خیمه‌های معرفت سراسر کشور اظهار کرد: امسال ادارات کل اوقاف و امور خیریه در استان‌های مختلف، عملکرد خوبی در اجرای طرح آرامش بهاری داشتند و قم هم جزو استان‌های موفق در این زمینه بود.

وی افزود: رضایت‌مندی عمومی از اجرای موفقیت‌آمیز طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت در سراسر کشور وجود دارد که پیام‌های مردمی از طریق سامانه پیامکی و همچنین تلفن گویای سازمان اوقاف، گویای این واقعیت است.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه موفقیت طرح آرامش بهاری در نوروز فاطمی قابل قیاس با گذشته نیست گفت: استفاده از مبلغان اعزام در کنار مبلغان بومی و ائمه جماعات مستقر در بقاع متبرکه، بر جذابیت و کیفیت بیشتر طرح در سال جاری افزوده است.

وی ادامه داد: حدود 5 هزار مبلغ اعزامی و مستقر در قالب طرح آرامش بهاری نوروز 94 با سازمان اوقاف همکاری می‌کنند و در خیمه‌های معرفت به ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای مشغولند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به برگزاری باشکوه سوگواره یاس نبوی در نوروز امسال در سراسر کشور خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از همه امکانات و بکارگیری مدیریت جهادی با عزمی راسخ، سبب شد امسال سوگواره یاس نبوی با شکوه بیش از سال‌های گذشته در بقاع متبرکه اجرایی شود.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه نوروز فاطمی امسال فرصتی طلایی برای بهره‌گیری از ظرفیت بقاع متبرکه و فضای معنوی این اماکن به وجود آورده است گفت: لازم است مبلغان، مسئولان فرهنگی و از همه مهمتر مردم، قدر این فرصت را بدانند و از ظرفیت بقاع متبرکه امامزادگان نهایت استفاده را ببرند.

وی تصریح کرد: علاقه مردم ایران به خاندان عصمت و طهار(ع) سبب شده اجرای طرح آرامش بهاری با هم افزایی و همکاری گسترده مردم و مسئولان اوقاف، به یکی از موفقیت‌های این سازمان تبدیل شود.

انتهای پیام  313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha