شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ امام جمعه مشهد اردهال اظهار داشت: سران عرب برای نگه داشتن تاج و تخت خود به اسرائیل خوش خدمتی می کنند و جرأت مخالف را ندارند.

حجت الاسلام مهدی سلیمانی تبار، در گفت وگو با خبرنگار «حوزه»، در اصفهان با اشاره به حوادث یمن و حمایت حکومت آل سعود از اسرائیل گفت: انقلاب یمن ریشه در قیام عاشورا، نهضت امام حسین و انقلاب ایران دارد.  

وی افزود: انقلابی که در یمن به وقوع پیوسته و موجب بیداری مسلمانان در برابر ظالمان شده، موجب وحشت کشورهای عرب منطقه مانند عربستان شده و چون این کشورها منافع خود را در خطر می دیدند دست به جنایت دیگر به رهبری اسرائیل زدند.

امام جمعه مشهد اردهال، دلایل حضور لشگر کشی حکومت آل سعود را تسلط برکشور های عرب منطقه، رهبریت جهان اسلام، پیشگیری از نفوذ ایران، در خطر دیدن منافع و استمرار حکومت پادشاهی دانست.  

حجت الاسلام ­و المسلمین سلیمانی تبار خاطر نشان ساخت: حکومت ها و سران عرب برای نگه داشتن تاج و تخت خود به اسرائیل خوس خدمتی می کنند و جرأت مخالف را ندارند از این رو حمله حکومت های عرب برای اجرای اهداف اسرائیل و از بین بردن نیروهای مقاومت طراحی شده است.

وی گفت:  به دلیل اتحادی که بین مردم و گرو های مقاومت در یمن وجود دارد قطعا عربستان از این حمله سودی نخواهد برد، زیرا خدا وعده داده هر کسی دینش را یاری کند خدا او را یاری خواهد کرد این وعده الهی است و محقق خواهد شد و طولی نخواهد کشید حکومت آل سعود با خواری و ذلت هر بیشتر یمن را ترک خواهند کرد و اراضی یمن به قبرستان ارتش آل سعود تبدیل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha