جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد حسین رجبی دوانی

حوزه/عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین علیه السلام خواستار ترویج و آموزش موضوعات مرتبط با ولایت فقیه به نسل جوان شد.

استاد محمد حسین رجبی دوانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «شهرک معارفی بهشت بانو» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهارداشت: نسل امروز جامعه باید بیش از گذشته با موضوعات مرتبط با ولایت فقیه و نظام اسلامی و دغدغه های آن آشنا شوند و نمایشگاه های فرهنگی بهترین موقعیت برای انجام این مهم است.

این کارشناس تاریخ اسلام تصریح کرد: با توجه به هجمه دشمنان نسبت به نسل جوان جامعه اسلامی مان، آگاهی بخشی نسل جوان با سه موضوع « ولایت اهل بیت علیهم السلام»، « ولایت فقیه » و « مهدویت» مهمترین پادزهر برای مقابله با هجمه دشمنان است.

استاد رجبی دوانی اظهار داشت: با توجه به توضیحاتی که مسئولان غرفه ها به بنده دادند راه اندازی نمایشگاه «بهشت بانو» در مدت کوتاه با ارائه این پیام ها، درس ها و آموزه ها چیزی جز عنایت الهی و عنایت حضرت معصومه سلام الله علیها را نمی رساند.

وی افزود: نمایشگاه بهشت بانو می تواند زائران به ویژه خردسالان، کودکان و نوجوانان را در زمینه های گونانون با معارف بلند اسلامی همراه با ارائه جلوه های بصری آشنا کند.

این کارشناس تاریخ اسلام عنوان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی جوانان را از انحراف در دین نجات و آن ها را در راه عبودیت به درستی هدایت می‌کند.

استاد رجبی دوانی خاطرنشان کرد: امیدوارم این نمایشگاه هر سال با غنای بیشتر و محیط تاثیر گذارتر برگزار شده و میزبان زائران مشتاق کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها باشد.

وی درباره نقاط ضعف و قوت نمایشگاه بهشت بانو تصریح کرد: نمایشگاه بهشت بانو توانسته بود با شناسایی دقیق معضلات و تهدیداتی که امروز متوجه جامعه ایرانی می شود و نیز با ارائه یک برنامه مناسب، مخاطب را به خوبی با تهدیدات و توانمندی های جامعه ایرانی آشنا کند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha