شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جمکران

حوزه/کتابخانه عمومی مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز مهیای ارائه خدمات فرهنگی به زائران نوروزی این مکان مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، فعالیت کتابخانه عمومی این مسجد مقدس با وقفه مواجه نشده و این کتابخانه با توجه به حضور پررنگ مسافران نوروزی در مسجد مقدس جمکران پذیرای علاقه‌مندان است.

مخزن باز این کتابخانه با بیش از 50 هزار جلد کتاب در موضوعات گوناگون دینی اسلامی به منظور استفاده عموم زائران و نیز مجاوران مسجد، پژوهشگران، طلاب، دانشجویان و دانش آموزان برای استفاده علاقه مندان مهیا شده است.

این کتابخانه که در ایام سال همه روزه از ساعت 8 صبح الی 18 به علاقه‌مندان خدمات می دهد، در ایام تعطیلات نوروزی نیز آماده پذیرایی از علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی است.

همچنین کنابخانه تخصصی حضرت صاحب الزمان (ارواحنا فداه) نیز با دسترسی به بیش از 5 هزار عنوان کتاب با موضوع مهدویت و بایگانی برگزیده مطبوعات و مقالات مهدوی با قدمت یک قرن، در خدمت زائران مسجد مقدس جمکران است.

در این کتابخانه ، زائران و علاقه مندان می توانند منابع موجود را با برنامه کتابخانه ای مورد جستجو قرار داده و عنوان مورد نظر خود را به آسانی بیابند البته این کتابخانه بر خلاف کتابخانه عمومی که مقابل ورودی شماره 5 مسجد مقدس جمکران واقع شده، در محدوده مسجد قرار ندارد و در مرکز شهر قم در خیابان شهیدان فاطمی، کوی شماره 28 واقع شده است.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha